Supervision

פיקוח וניהול פרויקטים

ניהול ופיקוח על פרויקטים איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים לצד יצירתיות וניסיון רב בעולמות התכנון, ניהול ופיקוח.

אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות פיקוח וניהול פרויקטים – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של א.ס תורג'מן פה לעשות לכם מעט סדר.

ניהול פרויקט – דרך המלך להצלחה של הפרויקט

אנו למדים כי ניהול ופיקוח פרויקט הינו חלק אינטגרלי מכל פרויקט ויש לו חלק מהותי בהצלחת הפרויקט. כאשר אנחנו עובדים עם חברה המתמחה במלאכת פיקוח וניהול פרויקטים אנו בעצם נותנים לאיש מקצוע מן השורה הראשונה להיכנס אל לב ליבו של הפרויקט שלנו ולעבוד ללא לאות על מנת לשרת את האינטרסים שלנו בצורה הטובה ביותר.

חברה המתמחה בניהול ופיקוח פרויקטים תדע לתת לכם מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת הכוללת בין היתר – עבודה אל מול לוחות זמנים ודד-ליינים מוגדרים מראש, הגדרות תקציביות, פיקוח על פרטי הבניין ואיכות הביצוע .

 

מתי אנו נרצה להזמין מפקח בנייה?

משקי בית פרטיים ויזמים רבים תוהים מתי הלכה למעשה הם ירצו להזמין מפקח בנייה. הלכה למעשה אנו למדים כי הזמן הטוב ביותר להזמין מפקח בניה הוא כאשר אנו מעוניינים לבנות נכס על גבי שטח פרטי שלכם. עבודה עם מפקח בנייה המתמחה בתחום יקדם אתכם אלפי מונים אל המטרה הסופית שלכם ויעזור לכם להתנהל באופן תקין, נכון ואיכותי אל מול מבצעי העבודה בפועל.

מפקח הבנייה לוקח חלק בלתי נפרד מתהליכי הבניה ותפקידו להיות "נציג" בשטח של בעל השטח תוך כדי שהוא מנהל את ההתנהלות היום-יומית אל מול הקבלנים, האדריכלים ושאר אנשי המקצוע המגיעים במהלך היום אל השטח. מפקח בנייה הינו אדם בעל ניסיון, ותק ומוניטין אשר מכיר את תכנית הבנייה ואת נהלי הבטיחות המחמירים ביותר ובודק כי העבודה נעשית בהתאם לצרכים שלכם ולמה שנקבע לראשונה ללא התפשרות על בטיחות, פונקציונאליות ואיכות.

כמו כן, המפקח אחראי על מגוון רחב של נושאים נוספים לרבות ניהול תקציב ועלויות הבנייה. כיום אנו רואים חברות רבות המתמחות בפיקוח לצד ניהול פרויקטים אשר יכולות לתת לנו מעטפת מלאה בעולם הבנייה תחת קורת גג אחת.

 

ליווי מקיף לאורך כל הדרך

כאשר אנחנו עובדים עם חברה המתמחה בפיקוח וניהול פרויקטים אנו נהנים מליווי מקיף לאורך כל הדרך. אנו מאמינים כי הזמן הטוב ביותר לפנות אל חברה זו היה אתמול, בהנחה ועדיין לא פניתם אתמול אל חברה המתמחה בתחום אין מן הנמנע שהזמן החדש הטוב ביותר יהיה היום. חברה זו תדע לתת לכם את כל הכלים ההכרחיים לצד שירותים משלימים אשר יתרמו לשם הצלחת הפרויקט וימנעו ליקויים במהלך הבנייה.

כחלק משירותי החברות המתמחות בעולמי הפיקוח וניהול פרויקטים אנו רואים ליווי רחב, לרבות – סיוע בהוצאת טופס 4, הכנת מכרזי קבלנים, ניהול משא ומתן אל מול נותני שירות ואל מול קבלנים, ביקורות יומיומיות באתר, פיקוח קונסטרוקציה ואף תכנון אדריכלי בעת הצורך.

חברות ניהול ופיקוח פרויקטים הפכו כבר מזמן לביטוי שגור בעולמות הבנייה ולא ניתן לראות משק בית פרטי, יזם ו/או חברה נדלנית הפועלת בלעדי חברות אלו.

א.ס תורג'מן – הבחירה הטבעית

א.ס תורג'מן פועלת קרוב ל – 2 עשורים בעולמות הפיקוח והבנייה והפכה כבר מזמן לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית ויזמים בישראל. החברה מתמחה במתן שירותי תכנון אדריכלי מפורט, מבני מסחר ותעשייה, משרדים, משקים חקלאיים ואישור חדרי טרפו. החברה מספקת מגוון רחב של שירותים במעטפת מלאה, לרבות: אדריכלות, קונסטרוקציה, ליווי אדריכלי ליזמים, תכנון ושילוב יועצים חיצוניים ומהנדסים, עבודה אל מול הרשויות השונות, ליווי הביצוע ופיקוח עליון.

בחירה נכונה – היא בחירה בא.ס תורג'מן

בואו נדבר
על הפרויקט שלכם..

מלאו את הטופס, שלחו לנו ונציג שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם האפשרי.