Date

איך לבחור מפקח בנייה

בחירת מפקח בנייה הינה מלאכת מחשבת של ממש הטומנת בחובה לא מעט אתגרים, לכן אין מן הנמנע שנרצה לבצע את הבחירה הזו בצורה נכונה וחכמה. אנשים רבים נוטים לחשוב כי מפקח בנייה הינו בעל מקצוע המיועד אך ורק לפרויקטים גדולים אך אנו למדים כי מפקח בנייה מתאים לכל פרויקט בנייה החל מן הפרויקטים הקטנים ביותר. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לבחירת מפקח בנייה – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של א.ס תורג'מן פה בשבילכם.

מה עושה מפקח בנייה?

מפקח בנייה הינו אחד מן אבני הדרך החשובים ביותר בכל פרויקט בנייה, הוא הלכה למעשה האדם אשר אחראי על כל פרויקט הבנייה שלכם ולוקח חלק בו עוד משלב התכנון ומציאת הקבלן לשם תחילת המלאכה. אנו למדים כי מפקח בנייה איכותי וטוב הוא הסוד להצלחת הפרויקט שלכם. המפקח דואג לשבת יחד עם כל אנשי המקצוע על התוכניות ומאתר קשיים, ליקויים וכל דבר אשר עשוי לפגוע במהלך הבנייה. כמו כן ידאג מפקח הבנייה לבנות תוכנית עבודה מפורטת, תקציבים, לוחות זמנים ולנהל את כל תהליכי הבנייה באתר לאחר מכן.

איש מקצוע שמשרת את האינטרסים שלכם

כאשר אנחנו מדברים על מפקח בנייה אנו בראש ובראשונה מדברים על איש מקצוע מן השורה הראשונה אשר תפקידו לשרת את האינטרסים שלנו. מעבר לכך שמפקחי הבנייה לוקחים חלק בכל תהליכי הבנייה דרך פיקוח על הפועלים אשר יעשו את כל המלאכות בצורה מקצועית תוך כדי עמידה בלוחות זמנים ולפי התוכנית המפורטת הם גם לוקחים חלק במגוון רחב של פעולות נוספות סביב הפרויקט – כאשר התפקיד המרכזי שלהם הוא לשמור על האינטרסים של הלקוח, הן מבחינת בטיחות, אסתטיקה, לוחות זמנים ומחיר.

איך לבחור מפקח בנייה: מספר היבטים

לאחר שהבנתם את החשיבות הרבה בבחירת מפקח בנייה, ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את מפקח הבנייה הטוב ביותר עבורכם:

  • המשולש הקדוש: ניסיון, ותק ומוניטין – בראש ובראשונה אנו נרצה לדבר על "המשולש הקדוש", אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברת פיקוח בנייה בעלת ניסיון לצד ותק בעולמות הבנייה. כמו כן אין מן הנמנע כי חברה כזו צברה לעצמה מוניטין במהלך השנים ומוניטין זה צריך להיות חיובי.
  • התמחות בעולם הבנייה – כיום אנו יכולים למצוא ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש אין ספור אנשי מקצוע ונותני שירות המציגים את עצמם כמפקחי בנייה. יחד עם זאת אנו נרצה לוודא שהחברה שאיתה אנו עובדים הינה מתמחה בעולמות הבנייה ועושה זאת מספר שנים במקצועיות וללא לאות תוך כדי שהיא מחזיקה בכל ההיתרים והרישיונות הרלוונטיים לביצוע המלאכה.
  • מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת – אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר מספקת לנו מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת בכל הקשור לעולמות הבנייה, פיקוח, ייעוץ וליווי של פרויקט בנייה.
  • חוג לקוחות – אנו מאמינים שחוג הלקוחות של החברה מעיד לא מעט על פועלה, אנו נבקש לדעת על חוג הלקוחות ועל אנשים שביצעו פרויקטים דומים בחברה – כך נוכל להתרשם מן היכולות של החברה.

אמרתם מפקח בנייה – אמרתם א.ס תורג'מן

 

 

More
articles

איך לבחור מפקח בנייה

בחירת מפקח בנייה הינה מלאכת מחשבת של ממש הטומנת בחובה לא מעט אתגרים, לכן אין מן הנמנע שנרצה לבצע את הבחירה הזו בצורה נכונה וחכמה.

קרא עוד »

מי האדריכל ומה תפקידו?

אדריכלות הייתה חלק בלתי נפרד מהציוויליזציה האנושית מאז ראשית הזמן. תפקידו של אדריכל התפתח עם השנים, אך עקרונות היסוד נותרו זהים. במאמר זה נבדוק מיהו

קרא עוד »

מתי צריך קונסטרוקטר?

קונסטרוקציה, או הנדסת בניין בשמה הפחות רשמי, היא תחום העוסק בעיקרו בתכנון שלד לבניין ובחינת חוזק של מבנים במצבים גבוליים. הקונסטרוקטור הוא איש מקצוע שהוציא

קרא עוד »
להתחלת השיחה
1
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן נציג של א.ס תורג'מן,
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן